2006-11-25

Kommunikation, bloggen de kommande veckorna

Tyvarr kommer vi inte att kunna uppdatera vara bloggar eller skicka mail da baten har foraldrad utrustning. Du far folja oss pa den officiella siten. Lank till hoger, dar hittar du dagens positions som uppdateras varje dag kl 12 GMT. Dar finns ocksa eventuell viktig information fran var bat.

Det skall bli riktigt skont att ga fran bryggan imorgon Sondag kl. 9.30 for att sedan starta kl. 12.45. Kanns som man vill ut pa havet efter denna vecka iland.

Ser fram emot att segla, lasa, lyssna pa min ipod, och kolla pa manen, stjarnorna och tanka pa alla dar hemma. Men framforallt att fa agna oss at varandra ombord och sitt eget tankande pa nasta steg i livet, vilken forman.

Vill passa pa att tacka for alla goa sms, och samtal kommentarer som jag fatt fran er som valt att kika in pa bloggen. Blev valdigt pamind idag nar jag prata med sandro om julbord.

Stort tack till min dotter Anna som lagt in bilderna och ocksa hjalper mig uppdatera bloggen nar jag inte kommit at internet. Kram till Ingeborg, Lisa, Anna och alla ni andra. Nar ni firar lucia ar vi kanske sa vi ser St Lucia latt att komma ihag. Ha en trevlig forsta advent.

2 kommentarer:

Bengt sa...

Lycka till på färden över havet.. passa på att njuta och koppla bort omvärlden. Hälsningar från höstråkigt Karlstad - brorsan

Bengt sa...

Kollade på "ARC-hemsidan" vekar som ni inte kunde starta i tid "equipment and medical problems".. vad har nu hänt.. ger ni handicap till de andra på en gång ?